نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 07:45

پایداری جوی تا پایان هفته در زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده، آسمان عمدتا صافی در اغلب مناطق پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود که پس از آن با شیب ملایمی روند افزایشی خواهد داشت.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان اغلب مناطق استان پیش از ظهر امروز قسمتی ابری بود، اظهار کرد: این وضعیت جوی، در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: وضعیت جوی، در شهرستان طارم با آسمان ابری و در ارتفاعات آن مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه به سبب گذر امواج ضعیفی از روی منطقه، در بخش‌های بادگیر استان شاهد وزش باد نسبتا شدیدخواهیم بود، ادامه داد: وزش باد شدید در مناطق غربی و جنوب غربی استان می‌تواند با غبار رقیق همراه شود.

رحمن‌نیا ادامه داد: طی ساعات بعدازظهر انتظار می‌رود که شاهد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، به‌ویژه در نیمه شمالی استان باشیم و احتمال رخداد تگرگ نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده، آسمان عمدتا صافی در اغلب مناطق پیش‌بینی می‌شود، افزود: امروز شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود که پس از آن با شیب ملایمی روند افزایشی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که سلطانیه با 11.2 درجه سلسیوس خنک‌ترین و چورزق با 35.3 درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478146

مهمترین اخبار ایران و جهان: