نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 10:28

واژگونی مینی‌بوس در محور بهارستان-اصفهان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه میدل باس متعلق به یکی از شرکت‌های تولیدی در محور بهارستان به اصفهان و مصدومیت 13 نفر خبر داد.

اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه میدل باس متعلق به یکی از شرکت‌های تولیدی در محور بهارستان به اصفهان واژگون شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۳ نفر از سرنشینان مجروح و توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال شدند، گفت: این تصادف هیچ جان باخته‌ای در بر نداشته و علت تصادف نیز توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو راننده اعلام شده است.

زارع به رانندگان این سرویس‌ها توصیه کرد با توجه به مسؤولیت سنگینی که در قبال جابجایی کارکنان شرکت‌ها دارند، هنگام رانندگی از انجام هرگونه عملی که باعث انحراف ذهنی آنها می‌شود خودداری کرده و توجه کامل به جلو داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

 

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در این خصوص گفت: ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح امروز مینی‌بوس یکی از شرکت‌های تولیدی در محور بهارستان به سمت اصفهان یک کیلومتر بعد از پمپ‌بنزین مرق واژگون می‌شود.

وی بیان کرد: این حادثه  ۱۳ نفر مصدوم شامل ۵ نفر خانم و ۸ نفر آقا ۲۶ تا ۵۵ ساله داشت که توسط ۴ واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر به بیمارستان‌های الزهرا، شریعتی و کاشانی اصفهان منتقل شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478446

مهمترین اخبار ایران و جهان: