نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 11:25

اورسجی: کبدی مردان فینالیست می شود/ شرایط بانوان سخت است

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به شرایط تیم های ملی این رشته برای بازی های آسیایی گفت: در بخش مردان دغدغه ای بابت فینال نداریم اما در بخش بانوان شرایط سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست های خبری فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی از امروز دوشنبه با برگزاری نشست عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در محل کمیته ملی المپیک آغاز شد.

وی در این نشست خبری گفت: کبدی چند دوره در بازی های آسیایی شرکت داشت، از بازی های ٢٠٠٤ قطر حضورمان در این بازی ها با کسب جایگاه چهارم آغاز شد، این حضور به صورت متوالی ادامه یافت و هر دوره ارتقا جایگاه داشتیم تا بازی های ٢٠١٨ که به سلطه هندی ها پایان دادیم.

وی ادامه داد: کبدی زودتر از دیگر رشته های برای بازی های آسیایی اردوهای خود را آغاز کرد، بانوان در هند اردو داشت و ٩ دیدار با تیم های باشگاهی هند داشتند، تیم مردان هم با تیم پاکستان اردوی ١٢ روزه گلستان داشت.

رئیس فدراسیون کبدی تاکید کرد: در هر دو بخش مردان و بانوان با قدرت در بازی های آسیایی شرکت می کنیم، برای آماده سازی در هر بخش، یکی دو اردو طبق برنامه باقی مانده که تا زمان اعزام پیگیری می شود.

اورسجی تاکید کرد: هند رقیب سخت و جدی ماست و تعدد بازیکنان دارد، در بخش مردان فاصله را البته کم کردیم و دغدغه ای بابت فینال نداریم اما در بخش بانوان خیلی تیم ها به هم نزدیک هستند طوریکه هر بازی حکم فینال را دارد.

وی افزود: اگر در بخش بانوان به فینال برسیم کسب طلا کار سختی نیست، اگر تیمی به فینال برسد به منزله ضعیف بودن سایر تیم ها نیست بلکه ما خیلی خوب کار کرده ایم.

رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: تا بازی های آسیایی جاکارتا، هند اصلا اجازه اردوی مشترک نمی داد اما امسال برای دومین بار این شرایط برای ما مهیا شد. این به خاطر برنامه ریزی و پیشرفت در بخش فنی و مدیریتی بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472746

مهمترین اخبار ایران و جهان: