نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 14:43

افتتاح ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۶ میلیارد تومانی در شفت

شفت- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان در بخش مرکزی شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شفت در بخش مرکزی، ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۲ واحد خانه مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، یک طرح زیر سازی و آسفالت معابر روستایی، یک طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل ضعف برق و یک طرح توسعه دام داری ۲۲۰ رأس گاو شیری در شهرستان شفت با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین در این روز ۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با متراژ ۵۰ متر در روستای پسیخان با اعتباری بالغ بر ۲۵۸ میلیون تومان و مسکن مددجویی بهزیستی در روستاهای کلاشم بالا با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیون تومان به متراژ ۸۰ متر افتتاح و به بهره برداری رسید.

یک پروژه زیر سازی و آسفالت راه روستایی فشالم _ کوزه گران و نوده به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان توسط اداره راهداری حمل نقل جاده‌ای شهرستان و تسهیلات کمیته امداد برای طرح توسعه دام داری ۲۰ رأس گاو شیری با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در روستای مرخال انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471402

مهمترین اخبار ایران و جهان: