نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 21:14

بیش از ۶۲۰۰ زائر در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۲۷مردادماه تا ۴ شهریورماه، ۶۲۰۰ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

دکتر سید نادر نقیبی، دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار فارس در شلمچه اظهار کرد: از ۲۷مردادماه تا ۴ شهریورماه سال جاری، ۶ هزار و ۲۴۸ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: در این مدت، ۱۱۶ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

دبیر ستاد اربعین عنوان کرد: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون ۳۵۸ نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: تنها در تاریخ ۴ شهریورماه تعداد یک هزار و ۹۱۶ بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۱ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

نقیبی گفت: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به ۲۴ نفر از مصدومین ترافیکی خدمات امدادی و درمانی داده شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472146

مهمترین اخبار ایران و جهان: