نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 09:12

تداوم برگزاری اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تداوم برگزاری اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی استان، گفت: به همه گروه‌های جهادی و هیات مردمی جهت محرومیت زدایی کمک میکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، احسان جهانبخش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه گروه‌های جهادی و هیات مردمی جهت محرومیت زدایی کمک میکنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی شهرستان دورود با همکاری بسیج سازندگی و شبکه بهداشت و درمان اقدام به برگزاری اردوی جهادی در روستای «حشوید» نمود.

 مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به انجام برخی اقدامات انجام شده در اردوی جهادی توسط گروه‌های جهادی و ادارات، افزود: در این اردوی جهادی، گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی با نام «شهید لطفی» اقدام به انجام ویزیت رایگان پزشک، توزیع داروی رایگان، ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی،مامایی و زنان و غربالگری بیماری‌های فشار خون و قند خون و آموزش کرد.

جهانبخش افزود: گروه‌ جهادی شهید فیاض بخش از اداره بهزیستی نیز در اقدام به انجام بینایی سنجی برای کودکان زیر ۶سال (پیشگیری از تنبلی چشم) و همچنین بینایی سنجی برای افراد بزرگسال و مشاوره روانشناسی نمود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490602

مهمترین اخبار ایران و جهان: