نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 01:07

استاندار ایلام: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شود

استاندار ایلام گفت: با توجه به بازگشت تدریجی زوار، تمهیدات لازم از هم اکنون برای جابجایی زوار به شهرهای خود باید اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان که به صورت زنده از شبکه استانی ایلام پخش شد، گفت: اکیپ های خدمات‌رسان در پارکینگ بزرگ اربعین و پایانه برکت باید ۲۴ ساعته و آنلاین در دسترس باشند و برج نوری باید ظرف فردا در این پارکینگ نصب شود. قیمت مصوب بابت پارک هر خودرو در هر شبانه روز در این پارکینگ ۲۵ هزار تومان است و دستگاه‌ های نظارتی با نظارت دقیق در این راستا ایفای نقش کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه به تدریج با برگشت زوار نیز رو به رو هستیم لذا تمهیدات لازم از هم اکنون برای جابجایی زوار به شهرهای خود نیز باید اندیشیده شود.

بهرام نیا تصریح کرد: پایداری آب در پارکینگ اربعین و پایانه برکت از ضروریات است. اقدام خوبی در حوزه درمان در مرز ایجاد شده و ظرف ۹ ماه مرکز فوریت‌های پزشکی در پایانه مرزی با طرفیت ۱۵۰ تخت ایجاد شد. همچنین ساختمان هلال احمر نیز بر این ظرفیت افزوده شد.

وی در پایان گفت: امسال قرارگاه رسانه‌ای اربعین به خوبی پای کار آمده است و در همین مدت به خوبی جلوه‌ های زیبای اربعین را به تصویر کشیده اند. از تلاش‌های خبرنگاران و رسانه‌ها و صدا و سیما قدردانی می‌کنم. قرارگاه رسانه‌ای اربعین بهتر از سال گذشته پای کار آمده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470490

مهمترین اخبار ایران و جهان: