نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 18:55

رسانه‌های سعودی در سکوت AFC مدعی بازی با تیم های ایرانی در زمین بی طرف!+ تصاویر

رسانه‌های عربستانی در ساعات اخیر از برگزاری دیدارهای نماینده‌های ایران و عربستان در زمینی بی‌طرف صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، از روز گذشته رسانه‌های عربستانی در خصوص محل دیدار بازی‌های نماینده‌های ایران و عربستان صحبت کردند و مدعی شدند با توجه به مجهز نبودن ورزشگاه‌های ایران به سیستم کمک‌داور ویدیویی، این مسابقات باید به زمینی بی‌طرف منتقل شود.

در همین رابطه، ساعاتی پیش نشریه مشهور الریاضیه عربستان گزارشی در خصوص محل دیدار پرسپولیس و النصر منتشر کرد و مدعی شد که ورزشگاه آل مکتوم امارات به جای ورزشگاه آزادی، میزبان دیدار این 2 تیم است.

پس از انتشار این خبر، دیگر خبرنگاران سعودی نیز به این صحبت صحه گذاشتند و مدعی شدند که یاران رونالدو برای دیدار با پرسپولیس راهی ایران نمی‌شوند و همچنان دیدارهای 2 تیم در زمینی بی‌طرف قرار است برگزار شود.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای آوردن سیستم VAR به صورت اجاره ای به توافق رسیده است و مشکلی برای میزبانی باشگاه های ایران در آسیا نیست.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز نسبت به محل بازی‌های ایران و عربستان واکنشی نشان نداده و در سایت همچنان محل دیدارهای نماینده‌های 2 کشور، نامعلوم است.

در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2024-2023، تیم نساجی قرار است با الهلال، سپاهان با الاتحاد و پرسپولیس با النصر دیدار کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470190

مهمترین اخبار ایران و جهان: