نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:26

تیم ملی والیبال اندونزی با شکست همسایه شمالی خود نهم شد

ارومیه - تیم ملی والیبال اندونزی در نخستین مسابقه از آخرین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست تایلند مقام نهم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه و در سالن شهیدان آهن‌دوست این شهر، تیم ملی اندونزی موفق شد با برد ۳ بر صفر مقابل اندونزی به مقام نهمی دست یابد.

در این مسابقه اندونزی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست داد.

در آغاز مسابقه، اولین امتیاز را اندونزی از آن خود کرد و این تیم شروع بسیار بهتری نسبت به کشور همسایه داشت.

شاگردان جیه در مقاطعی از بازی ۱۲ بر ۶ و ۱۶ بر ۸ پیش افتادند و در نهایت ست اول را راحت‌تر از انتظار با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رساندند.

در ست دوم، رقابت دو تیم نزدیک و پایاپای دنبال شد و اندونزی ۲۵ بر ۲۳ بر حریف خود غلبه کرد. در این ست هر چند تایلند در مقطعی از حریف خود پیش بود ولی بازی‌خوانی بهتر سرمربی اندونزی نتیجه را تغییر داد.

ست سوم مسابقه هم با عملکرد بهتر اندونزی همراه بود و این تیم موفق شد با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و در نهایت با کسب نتیجه سه بر صفر به مقام نهم مسابقات دست یابد.

با این نتیجه تیم اندونزی مقام نهم بیست و دومین دوره والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه را کسب کرد.

اندونزی با ترکیب هندرا کورنیاوان، فهری سپتیان پوتراتاما، هرناندا زولفی، فرهان حلیم، دیو زولفیکری، عقیل آنگا آنگارا و فهرضا راخا آبهینایا به عنوان لیبرو با سرمربیگری جیئانگ جیه و تیم تایلند با ترکیب آنوت پرومچان، پراسرت پینکاو، ناپادت بینیجده، بونیارید وونگتوم، تاناتات تاوه‌رات، آنوراک فانرام و تاناپات چاروئنسوک به عنوان لیبرو و باسرمربیگری پارک کی وون وارد زمین شدند.

حکیم حمزه از عراق و همایون مرشد از بنگلادش داوران این مسابقه بودند.

با توجه به برگزاری این دیدار در اولین روز کاری هفته و در ساعات اداری، تماشاگران قابل توجهی در دیدار حضور داشتند و حدود ۲۰۰ نفر عمدتاً از بانوان در سالن بازی، مسابقه را تماشا می‌کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469502

مهمترین اخبار ایران و جهان: