نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 16:05

تجمع دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در حمایت از «طوفان الاقصی»

جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی پس از عملیات طوفان الاقصی در حمایت از مجاهدین فلسطینی تجمع کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی پس از عملیات طوفان الاقصی در حمایت از مجاهدین فلسطینی تجمع کردند.

در این مراسم دانشجویان با حضور پرشور خود ضمن سر دادن شعار های ضد صهیونیستی، حمایت خود از مجاهدت های رزمندگان اسلام و آرمان آزادی قدس را اعلام کردند. 

 

 

در ادامه با تجمع در گلزار شهدای گمنام دانشگاه، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه در سخنانی اهمیت جهاد و مبارزه برای آزادی فلسطین را تشریح کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین فضلعلی همچنین به تبیین نقش شهید سلیمانی در پیشرفت مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، پرداخت. 

سپس بیانیه پایانی توسط دو تن از دانشجویان به زبان های فارسی و عربی قرائت شد و در پایان پرچم رژیم خودخوانده صهیونیستی همزمان با شعار مرگ بر اسرائیل به آتش کشیده شد. 

متن بیانیه پایانی به شرح ذیل است:

اکنون که پس از هشت دهه مبارزه علیه رژیم غاصب، امروز به عجز و ناتوانی آن در برابر خروش طوفان الاقصی پی میبریم، ملت مقاوم فلسطین با این اقدام شجاعانه و مدبرانه قدرت پوشالی رژیم جعلی را به چالش کشید و نشان داد که خوب بر شمشیر فائق خواهد آمد.

امروز دیگر کشور هایی که به عادی سازی روابط با این رژیم کودک کش تمایل داشتند، دریافتند که بر روی اسب بازنده شرط نبندند و خود را به ذلت و خواری ارتباط با آن رژیم منحوس نیندازند.

اکنون از همه کشور های اسلامی و هر کشور که دغدغه آزادی و حمایت از مظلوم را دارد خواستاریم که در سمت درست این مناقشه بایستند و در برابر ظلم سکوت نکنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532902

مهمترین اخبار ایران و جهان: