نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 08:49

نوشت‌افزار در کرمانشاه گران نشده است

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: نوشت‌افزار گران نشده و هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این رابطه نداشته‌ایم و براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه به مدت ۶ روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان در ۸۰ غرفه کالاهای خود شامل لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک، ملزومات دانش‌آموزان و مواد غذایی را با کیفیت و قیمت مناسب بی‌واسطه و با حداقل سود ۱۲ تا ۱۸ درصدی به همشهریان ارائه می‌دهند.

رامین پهلوانی، رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه با تأکید بر نظارت بر بازار نوشت‌افزار و پوشاک دانش‌آموزان، اظهار کرد: نوشت‌افزار گران نشده و هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این رابطه نداشته‌ایم و براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۷۴۵ صنف نوشت‌افزار و ۲ هزار و ۳۰۰ صنف پوشاک فروشی در کرمانشاه، گفت: تیم اتاق اصناف متشکل از  اتاق اصناف، بسیج سازندگی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی روزانه(صبح توسط ۸ اکیپ و بعدازظهر توسط ۸ اکیپ دیگر) بر عرضه اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در استان کرمانشاه نظارت می‌کنند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه، از مردم خواست هرگونه گرانفروشی در این رابطه را به سامانه ۱۲۴، ۳۸۲۵۸۸۴۰،۱۳۴ اعلام کنند تا بازرسان در اسرع وقت حضور یابند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497590

مهمترین اخبار ایران و جهان: