نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 07:03

برگزاری یادواره شهدای زنجان در مهدیه مشهد

همزمان با ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر یادواره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ویژه مراسم گرامیداشت 3هزار و 535 شهید استان زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل با حضور هیأت‌ مذهبی به مناسبت ایام سوگواری دهه آخرماه صفر پنجشنبه 23 شهریورماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مهدیه خیابان امام رضا(ع) در شهر مشهد برگزار می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، جمعی از مسؤولان استان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و زنجانی‌های مقیم شهر مشهد در این مراسم حضور خواهند داشت. 

این مراسم با سخنرانی آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مداحی مادحین شهیر استان برگزار می‌شود.

توزیع کتابچه شاهد و ناظر و برپایی نمایشگاهی از وصایای شهدای والامقام در خصوص اهمیت حفظ حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم است. 

لازم به ذکر است، یادواره 3هزار و 535 شهید استان زنجان در جوار حرم ثامن الحج، همزمان با ایام سوگواری 28 صفر، سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) هر ساله به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، و هیأت مسجد زینبیه اعظم زنجان و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497490

مهمترین اخبار ایران و جهان: