نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 11:53

لطیفی: اعتقاد داریم در استخدام ها باید اثر فناوری را ببینیم

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: اعتقاد داریم در استخدام ها باید اثر فناوری را ببینیم هوشمند سازی، هوش مصنوعی و سامانه های یکپارچه نیازهای ما را به نیروی انسانی تغییر می‌دهد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد ورود گزارش کمیسیون تلفیق در مورد برنامه هفتم توسعه به بحث استخدام‌ها، گفت: اعتقاد داریم در استخدام ها باید اثر فناوری را ببینیم هوشمند سازی، هوش مصنوعی و سامانه های یکپارچه نیازهای ما را به نیروی انسانی تغییر می‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر در برنامه هفتم توسعه در بحث استخدام‌ها یک الگو و نسخه ثابت برای همه ببینیم، خلاف روح قانون گذاری است، کار سنجی و نیاز واقعی باید مبنای جذب نیروها در دستگاه‌های اجرایی باشد تا بهره وری محقق شود.

معاون رئیس جمهور در مورد یکسان سازی حقوق و دستمزدها در برنامه هفتم توسعه گفت: پیشنهادات دولت در خصوص حقوق و دستمزد در نسخه نهایی برنامه هفتم توسعه که در کمیسیون تلفیق تصویب شده، حذف گردیده است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، پیش از این اعلام کرده بود: هوشمندسازی و دانش بنیان ساختن دولت را مستلزم بکارگیری نخبگان در دستگاه‌های اجرایی است، تلاش می‌شود نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌ها از مسیر نخبگانی تامین شود.

تکمیل می شود...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517202

مهمترین اخبار ایران و جهان: