نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 22:12

امنیت هوایی جمهوری اسلامی زبانزد عام و خاص است

تبریز-جانشین منطقه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمالغرب کشور امنیت هوایی جمهوری اسلامی را زبانزد عام و خاص دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرسرتیپ دوم جعفر صالح در مراسم شروع به کار جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان و خانواده‌های پدافند شمالغرب، امنیت هوایی جمهوری اسلامی را زبانزد عام و خاص دانست، افزود: به رغم توطئه‌های همه جانبه دشمنان اسلام و انقلاب، امروز اقتدار و امنیت هوایی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و ترقی سال‌های اخیر پدافند هوایی جهشی و صعودی است، اظهار کرد: ترقی و توسعه درخشان و جهشی پدافند هوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر سلاح ایمان و عنصر خودباوری حاصل شده است و با وجود انواع تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، به مسیر توسعه خود ادامه داده و روز به روز در حال تقویت است.

امیر صالح با تاکید بر اینکه دستاوردها و توانمندی‌های حوزه دفاعی باید به سایر بخش‌های کشور تسری پیدا کند، گفت: دشمنان با سو استفاده از برخی مسائل داخلی کشور به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی هستند که لازم است ملت شریف ایران اسلامی با هوشمندی، روشن بینی و دقت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482090

مهمترین اخبار ایران و جهان: