نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 13:21

عملیات تکمیل استخر سرپوشیده کارگران در ایلام آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با پیگیری های به عمل آمده، عملیات اجرایی و تکمیل ساخت استخر سرپوشیده کارگران شروع شد.

نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با پیگیری های به‌عمل آمده عملیات اجرائی و تکمیل ساخت استخر سرپوشیده کارگران مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایلام پس از ۱۰ سال وقفه و تعطیلی از اسفند ماه سال ۱۴۰۱، دوباره آغاز به کار شد.

وی افزود: در این دولت با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه ای و طرح های عمرانی و نیز ماده ۵۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت شروع شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: امیدواریم با تزریق اعتبارات به موقع این پروژه مهم و اساسی که از مطالبات به حق مردم و جامعه کار و تولید استان می باشد تا قبل از سال افتتاح و به بهره برداری برسد. 

وی بیان کرد: پروژه استخر سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایلام در زمینی به مساحت ۲۰۵۰ متر در ۲ طبقه در حال تکمیل شدن می باشد و بخش عمده ای از مواد ساختمانی و تاسیسات این پروژه خریداری شده است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجموعه ورزشی کارگران از سال ۱۳۷۳ احداث شده و سال ۸۴ به بهره برداری رسید که پس از گذشت ۳٠ سال هنوز استخر این مجموعه نیمه کاره می باشد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500783

مهمترین اخبار ایران و جهان: