نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 08:07

کمبود یک‌هزار معلم پرورشی در مدارس کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: یک‌هزار معلم پرورشی در مدارس استان کم داریم که به زودی با جذب معلمان پرورشی این کمبود جبران می‌شود.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش رویکرد پرورشی است، اظهار کرد: براساس مستندات سند تحول همه فرهنگیان باید نکات تربیتی را بیان کنند.

وی برنامه‌های آموزش و پرورش برای تربیت دانش‌آموزان را در مجموع در راستای آماده کردن آنان برای ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و افزود: امسال رویکرد آموزش و پرورش رویکردی تربیتی است.

مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۷۰۰ معلم پرورشی در استان وجود دارد، البته حدود یک‌هزار معلم پرورشی کم داریم که به زودی با جذب معلمان پرورشی این کمبود جبران می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه داریم تمامی ۲۶ هزار معلم موجود در استان در مسیر تربیتی و اسلامی بیش از پیش فعالیت کنند.

محمدی اظهار کرد: امسال قرار است مهر با نشاطی داشته باشیم، زیرا سوم مهرماه آغاز جشن های تعلیم و تربیت مصادف است با میلاد حضرت ولی عصر (عج) و برای این مهم برنامه‌ریزی مفصلی در آموزش و پرورش صورت گرفته است.

این مسؤول با تأکید بر فراهم شدن شرایطی برای بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان استان، گفت: هدف قرارگاه عدالت تربیتی و مسیر آموزشی در آموزش و پرورش توزیع متوازن امکانات، منابع مادی و مالی انسانی در شهرستان‌ها و روستاها است تا عدالت آموزشی رعایت شده باشد.

پایان پیام/پ

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493883

مهمترین اخبار ایران و جهان: