نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 00:40

حیوون بیچاره! (گفت و شنود)

در حالی که اسرائیل به اعتراف بالاترین مقامات آن با شدیدترین بحران‌های تاریخ ‌اشغال رو‌به‌روست و آشوب‌های داخلی، این رژیم‌ جعلی را به نابودی تهدید می‌کند، ضد‌انقلابیون واقعیت به این وضوح را درک نمی‌کنند که هنوز هم به این رژیم رو به زوال دخیل بسته‌اند؟!

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - کیهان نوشت: گفت: از دیدار جمعی از خبرنگاران ضد‌انقلاب و فراری با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی چه خبر؟!

گفتم: رفته بودند از کارفرمای خود آخرین دستورالعمل‌ها را برای سیاه‌نمایی و ایجاد اغتشاش در ایران دریافت کنند!

گفت: ولی اسرائیل به اعتراف بالاترین مقامات آن با شدیدترین بحران‌های تاریخ ‌اشغال رو‌به‌روست و خودشان تاکید می‌کنند آشوب‌های داخلی، این رژیم‌جعلی را به نابودی تهدید می‌کند. یعنی ضد‌انقلابیون واقعیت به این وضوح را درک نمی‌کنند که هنوز هم به این رژیم رو به زوال دخیل بسته‌اند؟!

گفتم:‌ ای عوام! این جماعت در اجاره رژیم صهیونیستی هستند. دست خودشان نیست که بروند یا بمانند! جرأت سرپیچی ندارند.

مگر این جماعت مدعیان اصلاحات را نمی‌بینی که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌داند و آنها جرأت انکار آن را ندارند؟! چون می‌دانند اگر لب به انکار باز کنند، صهیونیست‌ها پشت صحنه آنها را فاش می‌کنند و آن‌وقت «‌خر رو بیار و باقالی رو بار کن‌»! 

گفت: خودمونیم‌ها بد‌جوری اسرائیل سوارشون شده و ازشون کولی می‌گیره!

گفتم: یارو سوار الاغ بود. یکی از رهگذران گفت؛  خسته نباشی! یارو گفت؛ من که سوار الاغم چرا باید خسته باشم؟! طرف گفت؛ با تو نبودم به این حیوون گفتم خسته نباشی!

پایان پیام/ت
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492139

مهمترین اخبار ایران و جهان: