نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 19:41

بعد از تعطیلات شکل واقعی هندبال سپاهان را خواهید دید

اصفهان - سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: کسب چهار امتیاز در این دو دیدار برای ما اهمیت داشت، در استراحت دوماهه که خواهیم داشت شکل واقعی سپاهان را خواهید دید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال سپاهان بعد از ظهر شنبه از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی کرد که این دیدار با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ به سود سپاهان تمام شد. شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال سپاهان در جمع خبرنگاران، در خصوص این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر به هماهنگی کامل نرسیدیم، در نیمه اول یکسری توپ لو دادیم که در نیمه دوم با تغییر در تاکتیک دفاعی و مهار بازیکنان حریف بهتر عمل کردیم و جلو افتادیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه اختلاف گل ایجاد کردیم، بازیکنان جوان را به زمین آوردیم زیرا در مسابقات بعدی به آن‌ها احتیاج داریم. کسب چهار امتیاز در این دو دیدار برای ما اهمیت داشت، در استراحت دوماهه که خواهیم داشت شکل واقعی سپاهان را خواهید دید.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه سالن ۲۵ آبان بین المللی است، تصریح کرد: شاکله اصلی تیم ما بسته شده است، همانطور که همه می‌دانند بازیکنان جوان اصفهانی داریم که امیدوارم جواب اعتماد مدیران را بدهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491739

مهمترین اخبار ایران و جهان: