نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 11:20

معرفی ۲۸ شرکت تعاونی مسافربری برون شهری در پایانه برکت به تعزیرات حکومتی

معاون بازرسی اداره صمت ایلام گفت: ۲۸ شرکت تعاونی مسافربری در پایانه برکت که حق کمیسیون مصوبه ستاد اربعین را رعایت نکرده بودند، به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مهدی کاکاخانی معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت(صمت) استان ایلام، صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای نظارت بر خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در بحث جابه‌جایی مسافر در پایانه برکت شهر مهران تعداد ۲۸ شرکت تعاونی مسافربری برون شهری دراین پایانه  مصوبه ستاد اربعین که در زمینه دریافت حق کمیسیون را اجرا نکرده بودند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه، ارزش پرونده تخلف این تعداد شرکت‌های تعاونی مسافربری برون شهری ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: از ابتدای این طرح در پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین بازرسان این اداره کل به صورت شبانه روزی بر چگونگی رعایت نرخ‌نامه‌های مصوب نظارت مستمر داشته اند. 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ادامه داد: همچنین در این راستا (نظارت بر خدمات دهی) پرونده برای  تعداد ۳ پرونده برای ۳ واحد صنفی که اقدام به فروش آب معدنی رایگان ویژه اربعین کرده بودند تشکیل شد. 

کاکاخانی خاطر نشان کرد: با متخلفان بدون هرگونه ملاحظه برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سامانه ۱۲۴ به صورت تمام وقت آماده دریافت هرگونه گزارش تخلف است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490883

مهمترین اخبار ایران و جهان: