نیوز سیتی!
13 مهر 1402 - 22:03

معاون رئیس جمهور: پروژه‌های به جا مانده و مشکل‌دار به سرانجام می‌رسد

معاون رییس جمهور گفت: کارگاه سازندگی و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه کاره در کشور فعال شده و پروژه‌های به جا مانده و مشکل دار به سرانجام می رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی سرپوشیده جنوب شرق استان تهران که عصر امروز در شهرستان پیشوا برگزار شد اظهار کرد: هفته فراجا را خدمت همه سبز پوشان و دلاور مردان و جان برکفان  فراجا در کشور تبریک عرض می کنم که با تلاش و زحمات شبانه روزی امنیت و آسایش را برای مردم فراهم می آورند.

وی گفت: در یک سال گذشته اتفاقات ناخوشایندی در کشور رخ داد که با تلاش نیروهای فراجا امنیت برجامعه برگشت و باید قدردان این نیروهای جان برکفان باشیم، هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا هست  و مردم همیشه پر صحنه است.

منصوری در ادامه تصریح کرد: این پروژه چند مزیت خوب دارد که با حضور مسوولان امروز در حال افتتاح هست، این پروژه مهم ورزشی که بزرگترین مجموعه سر پوشیده جنوب شرق استان هست با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است که با تعامل شورا و شهرداری مشکلی این پروژه را به مدت 10 سال با  آن درگیر بود رفع شد و امروز این پروژه فرهنگی ورزشی و رفاهی به بهره برداری رسید.

 وی افزود: پروژه های ورزشی و فرهنگی در دستور کار دولت قرار دارد، چرا که در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم است، افتتاح پروژه های فرهنگی و ورزشی در کاهش آسیب ها نقش بسزایی دارد و باعث تقویت سرانه های فرهنگی در منطقه نیز می شود.

معاون رییس جمهور بیان کرد: این پروژه از لحاظ دیگری نیز بسیار مهم است و در منطقه کم برخورد پیشوا انجام شده که اهمیت این پروژه را دوچندان کرده است، چرا که سرمایه گذاران خصوصی این پروژه، بومی منطقه هستند، دولت از مسوولان بخش خصوصی  و‌سرمایه گذاران در طرحهای مختلف که انجام می دهند حمایت می کند.

وی افزود: در کشور اتفاقات خوبی رخ داده، کارگاه سازندگی و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه کاره در کشور فعال شده و عملکرد بسیار خوبی دارد و دولت پروژه های به جا مانده و مشکل دار به سرانجام می رساند، در حوزه دیپلماسی در منطقه بسیار فعال هستیم و در منطقه نقش آفرینی خوبی داریم که این پیشرفت ها بنا بر فرمایشات رهبری ما را به قله نزدیک می کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسوولان شبانه روزی در حال تلاش هستند، تاکید کرد: دشمنان نظام در حال دست اندازی و سنگ اندازی هستد تا کشور را از مسیر توسعه خارج کنند، مسوولان باید شبانه روزی تلاش کنند و دشمنان قسم خورده را نامید کنند چرا که با نزدیک شدن کشور به قله ها پیشرفت و توسعه دشمنان قسم خورده بیشتر خشمگین می شود.

پایان پیام ،/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1528383

مهمترین اخبار ایران و جهان: