نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 20:07

تاکید امام جمعه تربت‌حیدریه بر بازگشت فلسطین به آغوش اسلام

امام جمعه تربت‌حیدریه ضمن حمایت از عملیات بزرگ طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، گفت: این پیروزی بزرگ نشان از بازگشت قطعی و حتمی فلسطین به آغوش اسلام، دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس  ازتربت حیدریه، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی امروز در تجمع اقشار مختلف مردم که در حمایت از مرم فلسطین به میزبانی حوزه علمیه هراتی برگزار شد، افزود: این موفقیت بزرگ یک بار دیگر فرمایشات معمار فرزانه انقلاب حضرت امام(ره) و جانشین خلف ایشان رهبر معظم انقلاب مبنی بر پوشالی بودن این رژیم غاصب را، تایید کرد.

وی افزود: مردم فلسطین با صبر ومقاومت در برابر ظلم و اشغالگری اسرائیل ایستادند وامروز جبهه مقاومت با آمادگی واقتدار بیش از هرزمان دیگری آماده مبارزه ونابود اسرائیل هستند.

معلمی بیان کرد:مکتب شهید سلیمانی برای رزمندگان جبهه مقاومت به یک الگو تبدیل شده وخون پاک این شهید بزرگوار عاملی برای شکست این رژیم جعلی خواهدشد زیرا هز شنیدن نام این شهید واهمه دارند.

وی گفت: در طول ۷۰ سالی که از ایجاد این رژیم اشغالگر در کشور فلسطین می‌گذرد، شاهد وقوع سخت‌ترین جنایت‌هایی بشری از سوی این دولت اشغالگر بر علیه ملت مظلوم فلسطین بودیم.

معلمی تصریح کرد: متاسفانه  کشورهای منطقه نیز با سکوت معنادار و حتی برقراری رابطه با این رژیم فاسد اشغالگر، مهر تایید بر این جنایتکار بزرگ تاریخ زده و به تعبیر زیبای رهبری، روی اسب بیمار قمار کردند.

امام جمعه تربت‌حیدریه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سرار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: یکی از بزرگترین و ماناترین اقدامات ایشان در منطقه، ایجاد جبهه مقاومت و دمیدن روح تازه مبارزه در بین مرم فلسطین بود که نتیجه این اقدام ایشان را در چند روز اخیر شاهد هستیم.

معلمی اظهار امیدواری کرد : این اقدام جهادی مردم فلطسطین زمینه بازگشت این کشور به جهان اسلام و نابودی قطع اسراییل را فراهم آورد.

گفتنی است، در این آیین حاضران با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فلطسطین، یکبار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533139

مهمترین اخبار ایران و جهان: