نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:14

کاهش دغدغه های بهداشت و درمان مردم در «اسلام آباد نظامی» ری

ری-سرپرست فرماندار ویژه ری با اشاره به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی «اسلام آباد نظامی» در بخش مرکزی ری گفت: با این اقدام دغدغه های بهداشت و درمان مردم در این منطقه کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بشارت پیش از ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی «اسلام آباد نظامی» در بخش مرکزی شهرستان ری که با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه ری، قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برگزار شد، از همت والای خیرین و تلاش همه مسئولین حوزه درمان و سلامت استان تهران و شهرستان ری تقدیر کرد.

بشارت با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز رسول گرامی اسلام «ص» و ایام پایانی ماه صفر گفت: به همین مناسبت امروز به لطف و برکت ائمه اطهار (ع) شاهد بهره برداری از یک مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در روستای بزرگ و پرجمعیت اسلام آباد نظامی هستیم که انشاالله اهالی شریف این منطقه از خدمات این مرکز بهره مند و بخشی از دغدغه‌های این حوزه کاهش پیدا کند.

وی در ادامه عنوان داشت: نگاه ویژه دولت سیزدهم به امر بهداشت و درمان در طول سال‌های گذشته بی سابقه بوده، به ویژه در موضوع واکسیناسیون سراسری کرونا دولت همت و عزم راسخ خود را پیرامون موضوع سلامت عمومی جامعه نشان داد.

سرپرست فرماندار ویژه ری بیان داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۵ دهک درآمدی اول جامعه از خدمات بیمه رایگان در قالب بیمه سلامت بهره مند می‌باشند که این سطح از گستردگی خدمات رسانی در میان اقشار مختلف جامعه بی سابقه بوده است.

بشارت در پایان با اشاره به نقش آفرینی خیرین حوزه سلامت در رشد و ارتقا خدمات گفت: تقدیر و تشکر ویژه داریم از خیرین گرامی که با دغدغه مندی و احساس مسئولیت در حوزه ارتقای خدمات درمان و سلامت شهرها و روستاها ورود کرده و یاری رسان مجموعه دولت و وزارت بهداشت در امر توسعه و تجهیز مراکز باکیفیت درمانی می‌باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498039

مهمترین اخبار ایران و جهان: