نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 08:48

آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافربری سیستان و بلوچستان برای جابجایی زائرین حرم رضوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل همه شرکت‌ها و موسسات مسافربری استان برای جابجایی زائرین حرم رضوی در دهه پایانی ماه صفر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار کرد: با توجه به سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) وهمچنین سالروز شهادت علی بن موسی الرضا(ع)،شاهد افزایش سفرهای جاده ای به مقصد مشهد مقدس خواهیم بود از این‌رو به کلیه شرکت ها و موسسات مسافربری استان اعلام گردیده تا با تمام توان خود نسبت به جابجایی زائرین حرم رضوی(ع) اقدام نمایند.

وی گفت: با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان معین استان های خراسان جنوبی و گلستان ،در مجموع ۴۵ دستگاه اتوبوس از ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان در اختیار استان های مذکور به منظور برنامه ریزی بازگشت زائرین حرم رضوی قرار خواهد گرفت. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: مسافرین محترم و هم استانی های گرامی می توانند به منظور تهیه بلیت اتوبوس به مقصد مشهدمقدس، ضمن مراجعه به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه های مسافربری استان، از طریق وب سایت های www.safar724.com   وwww.payaneha.com  اقدام به خرید بلیت اینترنتی نمایند‌.

کرد یادآور شد: زائرین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل می‌آید.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497583

مهمترین اخبار ایران و جهان: