نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 11:42

عطایی: به خودمان قول داده‌ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: به خودمان قول داده‌ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم و می‌دانیم که نتایج والیبال برای کشور خیلی مهم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی پس از قهرمانی آسیا و لیگ جهانی داریم. یک فشار غیرعادی را به حداقل رساندیم. تمرینات عمومی را انجام می دهیم و کیفیت تمرین ارتقا پیدا کرده. امیدواریم این روند را در مسابقات داشته باشیم و ضعف‌ها را کمتر ببینیم یا اصلا نبینیم.

وی ادامه داد: تیم ب والیبال تشکیل شده و بازیکنانی به همراه ۳ یا ۴ بازیکن که از تیم الف جدا شده‌اند، تمرین می‌کنند. اطلاعات کادرفنی به ما کمک می‌کند ۲ بازیکن به شکل قطعی و بر اساس عملکرد هانگژو، تعداد بازیکنان تا ۴ بازیکن به تیم اصلی برای انتخابی المپیک اضافه شوند با این خستگی و شرایط عادت کردیم. وقتی در لیگ ملتها ۲ کشور در ۱۰ روز عوض می کنیم، خودمان را تطبیق داده‌ایم. قطعا فشار غیرمتعارفی نیست و خستگی دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد وضعیت عبادی پور گفت: درباره عبادی‌پور باید بگویم تصمیم برای آینده اتفاق می‌افتد و تیم فعلی انتخاب شده است.

عطایی عنوان کرد: فشار خیلی زیادی روی بچه‌ها بود و سعی کردیم فشار را برداریم و به وضعیت بهتری دست یابیم. به خودمان قول داده‌ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم و می‌دانیم که نتایج والیبال برای کشور خیلی مهم است. انرژی تمام بازیکنان صرف این خواهد شد که بهترین عملکرد را داشته باشند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم در در برزیل و هم در چین از خودمان راضی باشیم و سبب شادی ملت ایران شویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498139

مهمترین اخبار ایران و جهان: