نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 10:23

ورودی کربلا عمود 314، جایگاه موکبی دیگر از خراسان‌جنوبی

ورودی شهر کربلا عمود ٣١۴، همه پرندگان مهاجر طریق الاربعین به طور حتم در این نقطه نیز فرودی برای تجدید قوا داشته‌اند این نقطه آدرس و جایگاه موکب امام رضا (ع) شهر قاین است

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ ورودی شهر کربلا عمود ٣١۴، همه پرندگان مهاجر طریق الاربعین به طور حتم در این نقطه نیز فرودی برای تجدید قوا داشته‌اند این نقطه آدرس و جایگاه موکب امام رضا (ع) شهر قاین است که عده‌ای از دلباختگان اهل‌بیت (ع) سال هاست که خادمی زائران اربعین حسینی را می‌کنند.

همه سال را به عشق این روزها سر می‌کنند و لحظه شماری تا زمان موعد فرا رسید و به سرزمین مقصود سفر کنند.

خادمان این موکب همه امیدشان به شفاعت حسین (ع) و آل حسین است که این‌گونه از صدق دل برای زائران حضرت عشق صبحانه، ناهار و شام آماده می‌کنند و تنور نانوا هم گرم گرم است برای هزوار خسته و کوفته راه نجف تا کربلا.

خلاصه این روزها هر آن‌چه در توان دارند در طبق اخلاص می‌گذارند برای پذیرایی از زائران حسینی و روزی هم بیش از هزار مراجعه‌کننده دارند.

روزی هم بیش از دو هزار پرس غذا پخت می‌کنند آن هم برای زوار حسینی اینجا نیز غذای حضرت همیشه آماده است برای مسافران خسته راه.

چندین سال ست که این موکب را همراهی می‌کنند خادمان آن و خرسندند از این توفیق که رفیق راهشان شده و امید دارند که برای سال‌های بعد نیز تذکره حضورشان را حسین (ع) برایشان امضاء کند.

آن طور که جعفر حقانی، مسوول موکب امام رضا (ع) شهر قاین در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهارداشت: این موکب امسال با ٧ دستگاه تریلی، ۵٠ خادم و ٢٠ راننده به مدت ١٠ روز به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهد.

به گفته وی این موکب در ورودی شهر کربلا و عمود ٣١۴ مستقر است.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485939

مهمترین اخبار ایران و جهان: