نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 12:48

شناختی از اولین حریف نداریم/نمی‌خواهیم مقابل هنگ‌کنگ غافلگیر شویم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: شناخت کافی از حریف فردا نداریم اما نمی خواهیم مقابل هنگ کنگ غافلگیر شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری بازی‌های مرحله اول انتخابی المپیک پاریس گفت: خیلی خوشحال هستم در اینجا حضور داریم. شروع تورنمنت قطعا سختی‌های خاص خودش را دارد. فردا هم بازی سختی مقابل هنگ کنگ داریم. تمام تلاشمان این است با قدرت تورنمنت را شروع کنیم و بتوانیم اهداف تاکتیکی خود را در زمین مسابقه پیاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران افزود: می‌دانیم کار سختی پیش رو داریم ولی خدا را شکر تمام بازیکنانمان آماده هستند و تلاش می‌کنند کار بزرگی را در ازبکستان انجام دهند. بازی با هنگ کنگ خیلی سخت است. اجازه دهید بازی با هنگ کنگ تمام شود و سپس به بقیه بازی‌ها فکر کنیم.

عنایتی بزرگترین مشکل بازی فردا را عدم شناخت از رقیب دانست و تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل ما این است صد درصد نتوانستیم هنگ کنگ را آنالیز کنیم. به همین خاطر خودمان را آماده هر اتفاقی در داخل زمین کردیم. می‌خواهیم سورپرایز نشویم. بزرگترین مشکل ما همین است.

او درباره ازبکستان پیشرفت خوبی بخصوص در رده‌های پایه داشته است. می‌دانیم تیمی سخت‌کوش شده است و پیشرفت خوبی در این مساله شده است. بعدا درباره بازی با ازبکستان صحبت می‌کنیم. امیدوارم اتفاق خوبی برای ما و ازبکستان رخ دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486083

مهمترین اخبار ایران و جهان: