نیوز سیتی!
04 مهر 1402 - 19:29

آغاز المپیاد ورزشی شطرنج سازمان تامین اجتماعی در همدان

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان از آغاز بیستمین المپیاد ورزشی شطرنج کارکنان سازمان تامین اجتماعی در همدان طی امروز خبر داد.

جواد جمور درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری بیستمین المپیاد ورزشی شطرنج کارکنان سازمان تامین اجتماعی در همدان خبر داد و اظهار کرد: از امروز کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در همدان در بازی شطرنج رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود که از ۱۷ استان پذیرای بانوان و از ۳۲ استان آقایان هستیم گفت: رقابت خانم‌ها از ۴ تا ۷ مهرماه آغاز می‌شود و ۱۲ تا ۱۴ مهرماه نیز مسابقات آقایان برگزار خواهد شد.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته استان لرستان میزبان این مسابقات بود و امسال استان همدان انتخاب شده است عنوان کرد: خوشبختانه آمادگی لازم برای برگزاری این مسابقات وجود دارد و در حال حاضر این المپیاد در بالاترین سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معمولا در این مسابقات قهرمانان کشوری و جهانی حضور می‌یابند خاطرنشان کرد: این مسابقات فرصتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی استان و موضوع " هگمتانه دروازه‌ای به جهان باستان" و طرح همدان شهر جهانی است.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516339

مهمترین اخبار ایران و جهان: