نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 18:27

انجام ۲ هزار و ۱۵۰ فقره بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی ایلام

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۱۵۰ فقره بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام شده است.

حدیث عباسی مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بازرسان استاندارد ایلام، ۲ هزار و ۴۴۰ فقره نمونه بر‌داری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام داده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد ۲ هزار و ۱۵۰ فقره بازرسی و ۲۹۰ فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان و همچنین ۶۱ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین های بازی و ۱۹۰ فقره بازرسی فنی آسانسور توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

مسؤل روابط عمومی استاندارد ایلام ادامه داد: هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی دستگاه مربوطه با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌کند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1521839

مهمترین اخبار ایران و جهان: