نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 15:07

عامل توهین به مقدسات در گرمسار دستگیر شد

سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری عامل توهین به مقدسات در فضای مجازی خبر داد و گفت: این فرد در کمتر از چهار ساعت در گرمسار دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی انتظامی استان سمنان سرهنگ محمد رضا فداییان بیان کرد: برابر رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان گرمسار، شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام مبادرت به انتشار استوری با محتوای توهین به مقدسات کرده بود لذا دستگیری گردانندگان صفحه به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی فنی و تخصصی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم، ضمن شناسایی هویت متهم، در کمتر از چهار ساعت از انتشار آخرین مطلب توهین آمیز دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در تحقیقات ابتدایی صورت گرفته از متهم، وی بی پروا به جرم ارتکابی اعتراف و هدف و انگیزه خود از بزه را کنجکاوی، عدم آگاهی به مسائل دینی و اعتقادی و تأثیر پذیرفتن از سایر صفحات فضای مجازی عنوان کرد.

فداییان از تکمیل پرونده و معرفی متهم به دادسرا خبر داد و گفت: پلیس فتا با تمام قدرت و با احاطه کامل بر فضای مجازی به هنجارشکنان اجازه نخواهد داد با تشویش اذهان عمومی، امنیت روانی جامعه را برهم بزنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488083

مهمترین اخبار ایران و جهان: