نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 19:15

همایش پیاده‌روی اربعین نماد وحدت و اقتدار جهان اسلام است

پارس‌آباد- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد از برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی روز چهارشنبه ۱۵ شهریور همزمان با اربعین حسینی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

حجت‌الاسلام غفور محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین نماد وحدت، انسجام، عظمت، همبستگی و قدرت امت اسلام و عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد: دسته عزاداری و پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی چهارشنبه ۱۵ شهریور همزمان با اربعین حسینی، ساعت ۱۰ صبح از شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی تا مسجد جامع با حضور پرشکوه مردم ولایی و حسینی شهرستان پارس‌آباد برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد گفت: همایش پیاده‌روی اربعین حسینی نشانه وحدت، انسجام، اقتدار و عظمت مسلمانان بوده و حضور میلیون‌ها زائر در پیاده‌روی جهانی اربعین حسینی تمام توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام محمدیان افزود: موکب فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان پارس‌آباد در جوار حرم امام حسین (ع) و تل‌زینبیه برای زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کند که افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: در طول مسیر موکب‌هایی با همکاری تمام ادارت و شرکت‌ها برای پذیرایی از جاماندگان تدارک دیده شده و ایستگاه‌های فرهنگی نیز تعبیه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487039

مهمترین اخبار ایران و جهان: