نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 22:47

مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به شهدا است

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به ضرورت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارعلی ملک شاهکوهی امروز پنج شنبه در بیست و چهارمین یادواره شهدای والامقام روستای سیاه مرزکوه علی آبادکتول گفت: با نگاه به تاریخ اسلام در سده اول در می‌یابیم هرگاه جبهه حق غفلت کرد و در بزنگاه‌های کلیدی دچار سستی شد امام جامعه به قتلگاه رفت و کسی همچون سیدالشهدا با آن وضعیت به شهادت می‌رسد

وی با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا دل‌ها را جلا می‌دهد به شرط آنکه به درستی درک کنیم، افزود: در عملیاتی مثل کربلای ۵ رزمندگان ما عاشورا را مشق کردند و جنگ را با الگو برداری از قیام سیدالشهدا پیش بردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: شهدای دوران دفاع مقدس با حماسه آفرینی خود در ابتدای جنگ و در طول هشت سال دوران دفاع مقدس نشان دادند به معنای واقعی کلمه از امت صدر اسلام هم برترند چراکه زمان شناسی بی نظیر شهدای ما عامل حفظ اصل اسلام ناب محمدی بوده است.

ملک شاهکوهی ضمن اشاره به فتنه‌های دشمنان ایران اسلامی در اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: ایادی استکبار جهانی و در رأس آنها امریکایی‌ها بیش از ۴ دهه است از طرق مختلفی همچون تجزیه، استحاله فرهنگی، بی ثباتی اقتصادی، تحریم و اغتشاشات به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند اما اشتباه محاسباتی اصلی آنها عدم شناخت صحیح مردم ایران است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان ضرورت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پایان سال گفت: توپخانه دشمن انتخابات اسفند ماه را هدف گرفته است و اصلی ترین ابزار خباثت آنها نیز تشویق مردم به عدم حضور پای صندوق رأی است اما باید توجه داشت حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به شهدا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466883

مهمترین اخبار ایران و جهان: