نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:49

شهرک دارویی در هرمزگان ایجاد می شود

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه حمایت ویژه از سرمایه گذاران در هرمزگان با ارائه مشوق‌های متنوع انجام می‌شود گفت: از سرمایه گذاری افراد و شرکت‌ها در شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی هرمزگان استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در جلسه مشترک با سرمایه گذاران و شرکت‌های فعال در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اظهار داشت: استان هرمزگان در حوزه‌های مختلف توانسته به محل مناسبی برای سرمایه گذاران تبدیل شود و بر همین مبنا نیز برای افزایش میزان سرمایه گذاری چندین شهرک جدید برای احداث مد نظر داریم.

وی افزود: برای راه اندازی شهرک‌ها حمایت خوب و ویژه‌ای از سرمایه گذاران داریم و اطمینان خاطر لازم برای تسهیل امور به افراد و شرکت‌هایی که قصد سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف دارند داده خواهد شد.

استاندار هرمزگان گفت: شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی یکی از چندین شهرکی است که قصد داریم با توجه به پتانسیل خوب استان، آن را در هرمزگان راه اندازی کنیم و از هر گونه اقدام برای سرمایه گذاری در این زمینه استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مشوق‌های بسیار خوبی نیز برای سرمایه گذاران در این شهرک دیده شده و علاوه بر تامین زمین رایگان، متعهد به تامین زیرساخت‌های مختلف از جمله آب، برق، و گاز هستیم و در کنار این موارد از محل کمک‌های فنی و اعتباری می‌توانیم بخشی از سود تسهیلات سرمایه گذاران را هم به صورت بلاعوض پرداخت کنیم.

دوستی گفت: در صورت تمایل سرمایه گذاران می‌توانیم تسهیلات قابل توجهی نیز برای این منظور در نظر بگیریم، در حوزه گمرکی و ترخیص کالا هم تلاش خواهیم کرد نهایت همکاری را با سرمایه گذاران انجام دهیم.

وی با اشاره به طراحی و تدوین کیف سرمایه گذاری استان اظهار داشت: با این کیف بروکراسی اداری و زمانی که باید صرف اخذ مجوز میشد از بین رفته و سرمایه گذار با صرف کمترین مدت زمان و با یک امضا می‌تواند فعالیت مورد نظر خود را آغاز کند.

در این جلسه سرمایه گذاران و شرکت‌های مختلف دارویی نیز با استقبال از ایجاد شهرک دارویی هرمزگان، به بیان دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و  تمایل خود برای مشارکت در ساخت این شهرک را اعلام کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466239

مهمترین اخبار ایران و جهان: