نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 09:16

آیت‌الله سعیدی: باید تلاش دولت در زمینه معیشت مردم دو چندان شود

تولیت آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه معیشت مردم مشکل دارد، گفت: باید تلاش دولت در این زمینه دوچندان شود؛ چراکه امروز دشمن موضوع معیشت مردم را مدنظر قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: اربعین تنها خاص اباعبدالله(ع) است.

وی با اشاره به اینکه برای هیچ کدام از اهل بیت(ع) اربعین نداریم، مطرح کرد: هر جامعه، دولت و نظامی موظف است از فرصتی که ایجاد شده است برای اهداف بلند شیعیان استفاده کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه شیعیان باید پیشرو باشند، عنوان کرد: اربعین یکی از سرفصل‌هایی است که می‌توانیم در آن خرج سال فرهنگی سال خود را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در برگزاری مراسم اربعین کم‌ترین حوادث را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: دستگاه بشری توانایی برقراری چنین امنیتی ندارد و این موضوع نشان می‌دهد، عظمت اربعین فرا بشری است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه باید بر اصل اصیل داستان کربلا کار بیش‌تری صورت گیرد، تصریح کرد: اصل اصیل داستان کربلا، امیرالمومنین(ع) هستند و باید به این نکته توجه بیش‌تری شود.

وی با اشاره به اینکه معیشت مردم مشکل دارد، یادآور شد: باید تلاش دولت در این زمینه دوچندان شود چراکه امروز دشمن موضوع معیشت مردم را مدنظر قرار داده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مدیران باید شایستگی در عمل و اجرا داشته باشند، اظهار داشت: اگر مدیران چنین ویژگی‌ نداشته باشند، از دشمنان ضربه خواهیم خورد.

پایان پیام/

 

 

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478283

مهمترین اخبار ایران و جهان: