نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 21:42

همه دولت‌ها مربوط به نظام هستند و باید به مدیران فرصت داد

سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برای مسئول جدید باید فرصت داد و کارهایش را دید و بعد آن را قضاوت کرد چون همه دولت‌ها مربوط به نظام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در سنندج اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند مسئولیت یک چیز پر زحمت است و بهتر این است که آدم خودش برای پذیرفتن مسئولیت‌ها تلاش نکند.

وی افزود: برخی‌ها برای گرفتن مسئولیت، خودشان پیش قدم می‌شوند که پیشنهاد می‌شود اگر از آنان درخواست مدیریت شد و توانایی انجام و اداره آن حوزه را داشتند پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: اگر از ما خواسته شد و در توان داشتیم و احساس وظیفه کردیم مسئولیت را بپذیریم و در مسیر خدمت تلاش کنیم تا در فردای قیامت بتوانیم پاسخگوی عملکردمان باشیم.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: فرد مسئول در قیامت حساب و کتاب می‌شود و مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: برای مسئول جدید باید فرصت داد و کارهایش را دید و بعد آن را قضاوت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: برخی‌ها آرزوی عدم موفقیت مسئولان را دارند که این خوب نیست چون همه دولت‌ها مربوط به نظام هستند.

وی افزود: شهدا در مسیر و جبهه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نبودند و به همین خاطر است که پرچم شهیدان رجایی و باهنر همچنان برافراشته است.

حجت الاسلام پورذهبی اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم با خدماتی که انجام می‌دهیم مملکت بتواند نفس تازه‌ای بکشد و رو به جلو حرکت کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477839

مهمترین اخبار ایران و جهان: