نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 14:32

دولت به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد

امام جمعه اردستان گفت: دولت باید به فکر معیشت مردم باشد همچنین به تولید بیشتر و مهار تورم توجه کند و مطابق با سخنان رهبر انقلاب نباید با مردم از مسیر استدلال سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار علاوه بر تشکر از دولت سیزدهم، به مواردی از جمله حضور در جمع مردم و فعالیت‌های مختلف در عرصه داخلی و خارجی اشاره کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به سخن رهبری اگر مشکل بزرگ معیشت مردم حل نشود، اقدامات دیگر دولت دیده نمی‌شود، افزود: امروز دولت باید به فکر معیشت مردم باشد همچنین به تولید بیشتر و مهار تورم توجه کنند و مطابق با سخنان رهبر انقلاب نباید با مردم از مسیر استدلال سخن گفت.

دهشیری با بیان اینکه مردم مقام را به مسؤولان داده‌اند و مسؤولان باید خدمتگذار مردم باشند، خاطرنشان کرد: فلسفه مسؤولیت‌پذیری، خدمت به مردم است و مسؤولان باید ضمن حضور میدانی در میان مردم، خود را از مردم و خادم آن‌ها بدانند و این مورد اگر همواره مورد توجه قرار بگیرد، در مواجهه با مردم به گونه‌ای خوب عمل می‌شود.

امام جمعه اردستان با اشاره به سیزدهم شهریور روز تعاون، تصریح کرد: در قانون اساسی سه اقتصاد خصوصی، دولتی و تعاونی پیش‌بینی شده است که در اقتصاد تعاونی هدف این است تعاونی‌ها رونق گرفته، مردم نیز مشارکت کنند و سهم ببرند اما در این زمینه تاکنون به‌خوبی عمل نشده است.

وی ادامه داد: در تعاونی‌ها باید کار به مردم سپرده شود و تمام مشارکت‌ها در سود و زیان از سوی مردم صورت گیرد، در شهرستان اردستان نیز تعداد قابل توجهی شرکت تعاونی وجود دارد که امید می‌رود مسؤولان امر به این موضوع توجه کرده و مردم را در کار مشارکت دهند.

دهشیری یادآور شد: دوازدهم شهریورماه به مناسبت شهادت رئیسعلی دلواری روز مبارزه با استعمار انگلیس نامگذاری شده که این شهید وقتی متوجه شد انگلیسی‌ها قصد گستردن سلطه خود بر جنوب را دارند، با فتوا گرفتن از مراجع وقت، در مقابل آنان ایستادگی و از تسخیر خاک سرزمین جلوگیری کرد.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: اخیرا رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود که افراد شاخص در لبنان را ترور خواهیم کرد اما سید حسن نصراله با شجاعت ایستادگی کرد و گفت اگر هر شخصی از هر ملیتی در لبنان ترور شود، مقابله با مثل خواهیم کرد که این موضوع در سرزمین‌های اشغالی نیز بازتاب پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص جنگ روسیه و اوکراین، کسی که فتنه‌انگیزی می‌کند شیطان بزرگ همان آمریکاست و هدف او داغ کردن بازار فروش تسلیحات، تبدیل اروپا به جامعه ضعیف و تضعیف کردن روسیه است.

دهشیری تاکید کرد: امیدواریم توطئه آمریکا در آینده‌ای نزدیک بی‌اثر و خنثی شده و سایه‌اش از سر مستضعفان جهان برطرف شود و مردم احساس کنند جامعه‌ای بدون آمریکای جنایتکار خواهند داشت.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480039

مهمترین اخبار ایران و جهان: