نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 15:13

رژه ۳۱ شهریور در بندرعباس ملی برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رژه ۳۱ شهریورماه امسال در بندرعباس به مانند چند ساله اخیر ملی برگزار می‌شود و در آن رژه دریایی و هوایی نیز تدارک دیده شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا رکن الدینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان اظهار کرد: رژه ۳۱ شهریورماه نیروهای مسلح در بندرعباس که بصورت ملی برگزار می‌شود، آغاز برنامه‌های این هفته در هرمزگان است.

وی افزود: رژه امسال نیز به مانند رژه چند ساله اخیر در تهران و بندرعباس بصورت ملی برگزار می‌شود و در جوار آبهای نیلگون خلیج فارس شاهد رژه شکوهمندی از نیروها از جمله هوایی و دریایی خواهیم بود.

سرهنگ رکن‌الدینی، یاد و خاطره همه شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و عنوان کرد: تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در آیین ویژه‌ای در که 29 شهریورماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و از رزمندگان پیشکسوت و همسران رزمندگان، زنان و فعالان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان خانواده‌های معزز شهدا شامل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت تجلیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین گفت: در این هفته از خانواده مدافعان سلامت نیز تجلیل و رزمایش پدافند غیرعامل را نیز خواهیم داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500183

مهمترین اخبار ایران و جهان: