نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 15:20

علت مرگ ۳ نفر در واژگونی وانت مزدا در ورزنه مشخص شد

اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان علت واژگونی وانت مزدا و فوت ۳ نفر در این حادثه را عدم توجه به جلوی راننده اعلام کرد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام یک مورد واژگونی خودرو در محور ورزنه به دستجرد، بلافاصله مأموران این پلیس به همراه سایر نیروهای امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشاهده شد یک دستگاه خودرو وانت مزدا ۲ کابین به رانندگی فردی ۴۳ ساله دچار واژگونی شده که متأسفانه در این سانحه راننده خودرو به همراه ۲ سرنشین آن به علت شدت جراحات وارده فوت و ۴ سرنشین دیگر مصدوم که جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به این که علت این حادثه از سوی کارشناسان عدم توجه به جلو راننده ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص داده شده است خاطر نشان کرد: طبق تحلیل‌های صورت گرفته، یکی از مهم‌ترین علل زمینه ساز تصادفات، اصرار رانندگان برای رسیدن به مقصد در آستانه شهرها با حالت خستگی و خواب آلودگی است لذا از همه هموطنان در خواست داریم به هنگام خستگی و خواب آلودگی تحت هیچ شرایطی ادامه مسیر نداده و پس از استراحت اقدام به رانندگی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484883

مهمترین اخبار ایران و جهان: