نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 08:23

اشتغال آفرینی ۲ هزار و۹۰۰ نفر با افتتاح پروژه های هفته دولت در قم

قم- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از اشتغال آفرینی برای ۲ هزار و ۹۰۰ نفر با افتتاح پروژه های هفته دولت در قم خبر داد.

سید مهدی قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت تعداد ۴۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی، خدمات شهری و آموزشی با ظرفیت اشتغال آفرینی ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از جمله الگوهای مناسب برای مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم هستند بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا به دور از بزرگنمایی، دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی برای آحاد جامعه تبیین شود که در این صورت امید و خودباوری نیز به جامعه تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن جدایی مردم از دولت است ابراز داشت: مسئولان در این روزها می‌بایست اقدامات صورت گرفته را به مردم گزارش دهند و از ظرفیت‌های مختلف همانند نمازهای جمعه، حضور در مساجد و برپایی میزهای خدمت استفاده کنند و نباید اجازه داد دشمن با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات و القا شبهه، اینگونه وانمود کند که مسئولان برای حل مشکلات مردم انگیزه‌ای ندارند.

قریشی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در راستای امیدآفرینی در جامعه عنوان داشت: رسانه‌ها می‌توانند در قالب‌های مختلف، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به مردم بازگو و در صورت بروز مشکلات آنان را از مسئولان امر پیگیری کنند تا موانع با سرعت بیشتری برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472383

مهمترین اخبار ایران و جهان: