نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 00:43

۳۳ پروژه آبی در استان قزوین افتتاح شد

قزوین- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۳۳ پروژه آبی در استان قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، داراب بیرنوندی در مراسم بهره برداری از ۳۳ پروژه آبی استان قزوین که به مناسبت هفته دولت و به صورت نمادین در زیاران برگزار شد اظهار کرد: در طول دولت سیزدهم ۷۸ پروژه آبرسانی در استان قزوین به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در طی این مدت ۳۶۳ کیلومتر طرح آب رسانی اجرا شده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری در استان قزوین تحت پوشش آب بهداشتی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تاکید کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۳۷۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات این شرکت در سراسر استان هستند.

وی تاکید کرد: امروز و همزمان با هفته دولت همزمان با هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی تأمین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان با اعتباری معادل ۱,۵۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

بیرنوندی در پایان تاکید کرد: راه اندازی ۲۲ حلقه چاه، به‌سازی چهار دهانه چشمه، اجرای ۴۲ کیلومتر شبکه و خط انتقال و ۶ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۲۳۰۰ مترمکعب، احداث هفت باب ایستگاه پمپاژ، افتتاح سامانه خدمات مشترکان، میز خدمت الکترونیکی، بهره برداری رسمی از نرم افزار تلفن همراه موسوم به "یارآب" و پیاده سازی سامانه اطلاعات مکانی (GIS) از پروژه‌هایی است که امروز افتتاح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472283

مهمترین اخبار ایران و جهان: