نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 16:05

آغاز پروژه ساخت بیش از 4 هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد

شهردار مشهد اظهار کرد: کلنگ احداث بیش از چهار هزار واحد مسکونی به‌عنوان دومین پروژه بزرگ مشارکتی شهرداری به‌زودی در حاشیه شهر به زمین زده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضاقلندرشریف در مراسم افتتاح فاز یک و دو مجتمع دو هزار و 120 واحدی شاملو واقع در رسالت 81 که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان رضوی و مدیران استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مشارکتی هستیم که در قالب دو هزار و 120 واحد مسکونی در یکی از مناطق کم برخوردار مشهد اجرا شده است.

وی افزود: خوشبختانه این پروژه از آن دست پروژه‌هایی است که تأسیسات روبنایی و خدماتی آن از جمله مسجد، مدرسه، فضاهای فرهنگی، تجاری و فضای سبز از ابتدا پیش‌بینی‌شده است.

شهردارمشهد تصریح کرد: امروز در فاز یک و دو حدود یک هزار و 120 واحد به بهره‌برداری رسید و هزا واحد باقی‌مانده نیز تا آخر سال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

قلندر بااشاره به اینکه یکی از موضوعات مهمی که موردتوجه مدیریت شهری قرار دارد، مشارکت در ساخت مسکن است خاطرنشان کرد: در همین راستا به‌زودی دومین پروژه بزرگ مشارکتی در حوزه ساخت مسکن در محدوده شهرک شهید رجایی آغاز خواهد شد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471739

مهمترین اخبار ایران و جهان: