نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 18:42

توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مواکب حسینی در مرزهای خوزستان

اهواز- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مواکب اربعین حسینی در مرزهای استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالهادی فرخ تبار بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره تأمین اقلام اساسی و مورد نیاز مواکب اربعین حسینی بیان رد: به منظور رفاه حال موکب‌داران و تأمین مواد غذایی زوار، هماهنگی‌های لازم با ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مواکب در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه و آن‌سوی مرز بر حسب اسامی مواکب تهیه شده است، افزود: این کالاها شامل برنج، شکر، گوشت و مرغ منجمد هستند که براساس اعلام نیاز توزیع خواهند شد.

فرخ تبار در ادامه قیمت هر کیلوگرم برنج هندی را ۳۵ هزار تومان و شکر را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین هر کیلوگرم گوشت منجمد به قیمت حدود ۱۶۵ هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت ۴۳ هزار تومان در اختیار مواکب قرار خواهند گرفت.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان اضافه کرد: عاملان تدارکاتی و پشتیبانی در شهرهای اهواز، آبادان، دشت آزادگان فعال هستند و پس از معرفی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز کالاها را دریافت کرده و در اختیار مواکب قرار می‌دهند.

وی با اعلام اینکه تعداد زیادی از مواکب کالاهای مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند، گفت: مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مواکب اربعین حسینی وجود ندارد و ذخیره کالا کافی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471883

مهمترین اخبار ایران و جهان: