نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 16:03

بازی‌های آسیایی| برخورداری: با اشتباهات داوران و خودم به فنیال نرسیدم!

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: اکثر داوران به قوانین روز دنیا آشنا نبودند و در نهایت به اشتباهات خودو و داوری به فینال نرسیدم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، مهران برخورداری عضو تیم ملی تکواندو در خصوص کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو، اظهار داشت: خدا را شاکرم که دست خالی از این مسابقات بر نمی‌گردم اما از صبح تلاش کردم و جنگیدم چون دوست داشتم مدالم طلا باشد. خودم را آماده قهرمانی کرده بودم اما نشد آن نتیجه‌ای که دلم می‌خواست را کسب کنم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو جبران کنم.

وی در ادامه افزود: شرایط بازی و ورزش همین است حریف کره‌ای را که به آن باختم و فینال را از دست دادم اخیرا در مسابقات گرندپری شکست داده بودم.‌ این سومین بازی من با حریف کره‌ای بود و اینبار او موفق شد برنده بازی باشد. البته قبل از مسابقات به خوبی او را آنالیز کرده بودم، اما هم اشتباه خودم و هم داور بازی باعث شد فینال را از دست بدهم.

برخورداری در ادامه خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ روز دیگر مسابقات گرندپری را داریم که این رویداد ۶۰ امتیاز هم دارد و بسیار مهم است. امیدوارم بتوانم امتیازهای این مسابقات را کسب کنم.

دارنده نشان برنز بازیهای آسیایی هانگژو، در پایان گفت: در این مسابقات داوری‌ها اصلا خوب نبود. داورهایی که دیدیم را خیلی نمی شناختیم و اکثرا قدیمی بودند. اکثر آنها به قوانین روز دنیا آشنا نبودند و خیلی جاها که باید امتیاز می‌دادند این کار را نمی‌کردند و یا خیلی راحت امتیازها را پاک می‌کردند. در مجموع داوری‌ها همه ما را اذیت کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517883

مهمترین اخبار ایران و جهان: