نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 21:00

سرمربی گیتی‌پسند: می‌خواهیم برنده دیدار ۶ امتیازی باشیم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: طبیعت تیمی است که تا این مقطع عملکرد خوبی داشته است و بازیکنان خوبی دارد، رقیب مستقیم ما محسوب می‌شود، امیدوارم بتوانیم برنده این بازی ۶ امتیازی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و بچه‌ها خوب کار کردند، می‌دانستیم مس رفسنجان حریف پرمهره‌ای است و در زمین خوب کار می‌کنند اما بچه‌های ما با توجه به آنالیزی که از تیم حریف‌ داشتیم، بازیکنان ما وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: در دریافت و حمله عملکرد بسیار خوبی داشتیم، برای بازی با تیم طبیعت آماده خواهیم شد، بازی خیلی سختی در پیش خواهد بود، طبیعت تیمی است که تا این مقطع عملکرد خوبی داشته است و بازیکنان خوبی دارد، رقیب مستقیم ما محسوب می‌شود، امیدوارم بتوانیم برنده ۶ امتیازی این بازی باشیم.

هیچ کدام از بازیکنان کم‌کاری نکردند

علی زارع، بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند نیز پس از برتری مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: شرایط جدول به گونه‌ای است که یک برد یا شکست می‌تواند جایگاه تیم‌ها را خیلی تغییر دهد؛ بازی خوبی بود و خوشحالم به این پیروزی که نیاز زیادی به آن داشتیم دست پیدا کردیم.

وی افزود: هیچ‌کدام از بازیکنان ما کم‌کاری نکردند و همه برای دستیابی به این پیروزی جنگیدیم؛ در والیبال هر اتفاقی ممکن است و در لحظه این امکان وجود دارد که نتیجه تغییر کند.

زارع تصریح کرد: بازی سختی در خانه طبیعت داریم، اما با تمام قوا در این مسابقه هم به میدان می‌رویم تا بتوانیم پیروز شویم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652583

مهمترین اخبار ایران و جهان: