نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 11:38

ضرورت جهاد تبیین درباره انقلاب اسلامی با هدف افزایش مشارکت در انتخابات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه بر ضرورت جهاد تبیین درباره انقلاب اسلامی برای افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام مهدی صداقتی صبح امروز در جمع مدیران و مربیان قرآنی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین درباره انقلاب اسلامی، گفت: مدیران و مربیان قرآنی نقش مهمی در جهاد تبیین با موضوع برکات انقلاب اسلامی دارند و انتخابات پیش‌رو هم از اهمیت فراوانی برخوردار است و برای تبیین اهمیت آن و ضرورت مشارکت حدکثری باید مورد توجه باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به برنامه‌های متنوع این دهه اشاره کرد که برگزاری یادواره ۳۱ شهید قرآنی، روحانی، مداح و‌ هیأتی، برگزاری گفتمان‌های مختلف، برگزاری کلاس سواد رسانه‌ای و راه‌اندازی نمایشگاه پوستر با نمایش حدود ۳۰۰ پوستر در موضوع‌های «داستان انقلاب» همراه با نمایشگاه «عفاف و حجاب»، «نفوذ» و «نمادها و عقاید شیطان‌پرستی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات این اداره را از برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.
صداقتی به مسابقه تبیینی «جستجوی حقایق پهلوی و انقلاب» از نمایشگاه «داستان انقلاب» و تجلیل از ۱۰ نفر برتر این مسابقه خبر داد و این مسابقه را شامل تبیین قرآنی موضوع‌های مندرج در پوستر‌ها، کلیپ، مقاله، داستان کوتاه، نقاشی و شعر ذکر کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برپایی نمایشگاه و فرصت شرکت در مسابقه را تا ۳۰ بهمن‌ماه اعلام کرد و علاقمندان می‌توانند در ساعات اداری از نمایشگاه بازدید کنند.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661239

مهمترین اخبار ایران و جهان: