نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 15:16

روحانیت کردستان پیشگام تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام هستند

دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: جامعه روحانیت کردستان اعم از ماموستایان و روحانیون اهل تشیع در راستای تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام همواره پیش‌قدم بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام طاها توکلی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون استان کردستان با حجت‌الاسلام طائب مشاور فرمانده کل سپاه در سنندج اظهار کرد: جمعی که در محضر آنها هستیم نماینده کل روحانیون، نخبگان دینی و تاثیرگذاران و سرانگشتان نفوذ در توده‌های اجتماعی هستند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت کردستان اعم از ماموستایان و روحانیون اهل تشیع در راستای تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام همواره پیش‌قدم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه روحانیون پیشقراولان جهاد تبیین هستند، گفت: روحانیون ثابت کرده‌اند در همه عرصه‌ها به اعتبار و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در کردستان در راستای رفع شبهات و برداشت‌های ناصواب و تبلیغ و تبیین دستاوردهای نظام و ضرورت دفاع از ارزش‌های انقلابی جهادی عمل می‌کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: این اهتمام به همگرایی و تعامل در راستای تبیین واقعیت‌های نظام در سطح روحانیون و علما و دستگاه‌های متولی در این حوزه وجود دارد و این مهم زمینه وحدت ناگسستنی را در بین شیعه و سنی در این استان فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام توکلی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی اعتقاد صادقانه به نقش علما در راستای وحدت، تعامل و برادری در بلاد اسلامی بود که این مهم را در تاثیرگذاری ایشان در ایجاد وحدت در عراق و ریشه کن کردن دشمنان بودیم.

وی اذعان کرد: امروز علمای شیعه و سنی به اهمیت و ضرورت وحدت واقف هستند و بر تحکیم هرچه بیشتر آن تاکید دارند، امیدواریم همواره بر این مدار باقی بمانیم و در مسیر ترغیب و تشویق مردم برای  مشارکت قوی و قدرت‌ساز در انتخابات اهتمام داشته باشیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: باید با تبیین و پرداختن بیشتر به اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری ملت را در انتخابات فراهم کنیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632083

مهمترین اخبار ایران و جهان: