نیوز سیتی!
09 فروردین 1403 - 11:30

سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌های سیل‌آسای اخیر افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی استان خسارت زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امید صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در بارندگی‌های اخیر خسارت های عمده به تأسیسات آبی در شهر و روستاهای استان وارد شده و بررسی ما نشان می‌دهد تا کنون بالغ بر 120 میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آبرسانی وارد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در یاسوج تأسیسات آبشار، آب نهر و یک حلقه چاه در تنگ مهریان دچار آسیب‌های جدی شده است‌.

صالحی ابراز کرد: این منابع تأمین آب با تلاش همکارانم و با جابجایی خطوط وارد مدارد شد. در عمده نقاط مرکز استان آب پایدار برقرار شد، در برخی نقاط اُفت فشار آب هست که انشالله آن‌هم بزودی مرتفع می‌شود.

وی ادامه داد: قریب به 20 روستا که مشکل داشتند و خسارت‌های سنگین به منابع تأمین آب آنها وارد شد نیز رفع مشکل شد.

صالحی در خصوص قطعی آب چیتاب و روستاهای اقماری آن، گفت: بخشی از خط انتقال چیتاب در بستر رودخانه بود که بر اثر شدت جریان آب دچار اشکال شد ، داریم با تدابیری فشار آب را کم می‌کنیم تا به خط انتقال دسترسی پیدا کنیم.

وی با تقدیر از همراهی امام جمعه چیتاب گفت: ماشین آلات راه و شهرسازی به کمک ما آمده اند، سپاه نیز به کمک می آید و امرپز در صورت کنترل سیلاب خط لوله ترمیم می‌شود.

صالحی بیان کرد: در این منطقه و سایر مناطق که مشکل مشابه داشتند در این مدت آبرسانی سیار در دستور کار بود تا مشکل مضاعفی را مردم شریف متحمل نشوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1691939

مهمترین اخبار ایران و جهان: