نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 13:02

آغاز نشست شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در رشت

نشست شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور ۶ دانشگاه و دانشکده به مدت یک روز در رشت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور ۶ دانشگاه و دانشکده به مدت یک روز در رشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آغاز به کار کرد. 

این دوره از شورای سیاستگذاری کلان منطقه یک کشور دانشگاه‌های علوم پزشکی با محوریت برنامه تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی برگزار خواهد شد. 

در این دوره از شورای سیاستگذاری، شاخص‌های برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری کلان منطقه یک، نظام اعتباربخشی ملی و تدوین استانداردهای آموزشی، کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان، مرجعیت علمی و آینده نگاری، همگرایی در تعالی علوم و فناوری‌های پیشرفته، پاسخگویی احتماعی و عدالت آموزشی، مدیریت جامع کیفیت در آموزش علوم پزشکی، اقتصاد آموزش، بین المللی‌سازی آموزش علوم پزشکی، اخلاق، سلامت معنوی و تعهد حرفه‌ای در آموزش پزشکی، توسعه آموزش و فناوری‌های نوین یادگیری، جذب دانشجویان خارجی در کلان منطقه یک، پرداخت حق الزحمه و معادل‌سازی فعالیت اعضای کارگروه‌ها و همچنین پیشنهاداتی در زمینه ایجاد شبکه بین دانشگاهی در کلان منطقه یک، طرح و بررسی شد. 

گفتنی است روسا، معاونین آموزشی و دبیران برنامه عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، شاهرود و بابل از جمله اعضای شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک، هستند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656883

مهمترین اخبار ایران و جهان: