نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 14:08

واریز ۸۷۴ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها ، دهیاری‌ها و عشایر مازندران

مدیر کل امور مالیاتی مازندران گفت: در ۹ ماهه سال جاری مبلغ ۸۷۴ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها ، دهیاری‌ها و عشایر استان واریز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، اسلامی مدیرکل امور مالیاتی مازندران امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه امسال در هشتمین جلسه شورای معاونان، از واریز مبلغ ۸۷۴ میلیارد تومان عوارض ارزش،افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر استان مازندران خبرداد.

وی افزود: این واریزی‌ها مسوولیت سنگینی را به عهده شهرداری‌ها قرار می‌دهد که در عمران و آبادانی و فرهنگ‌سازی مالیاتی نقش مهمی داشته باشند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران بیان کرد: طی ۱۰ ماهه سال جاری مبلغ ۶هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مالیات وصول شده که رشد ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. 

اسلامی بیان کرد: روسای امور باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در بحث ماده ۲۳۸ با مودی برای تعیین میزان مالیات حقه دولت به توافق برسند و نگذارند پرونده‌ها به هیات‌ها انتقال پیدا کند.

مدیرکل امور مالیاتی خواستار سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌های مالیاتی به ویژه صد پرونده مهم عملکرد و ارزش افزوده را با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال را داشتند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648283

مهمترین اخبار ایران و جهان: