نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 09:55

فارس من| در تلاشیم بانوان اصفهانی بدون دغدغه در ورزشگاه حضور یابند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جلسات و کمیسیون‌های تخصصی برای ورود بانوان به ورزشگاه تشکیل شده است، همه در تلاش هستند تا این موضوع به صورت درست اجرا شود و بانوان بدون دغدغه و نگرانی بتوانند در این فضا حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مخاطبان خبرگزاری فارس در اصفهان به تازگی موضوع «چرا درهای ورزشگاه نقش‌جهان به روی بانوان بسته است؟» را در بخش فارس من این خبرگزاری به ثبت رسانده بودند که این موضوع پیگیری شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: ورود بانوان به ورزشگاه برای فوتبال، ساز و کار تصمیم‌گیری و اجرایی خاص خود را دارد، از زمانی که این موضوع در سطح کلان مطرح شد، کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: برخی تصمیمات در سطح کلان اتخاذ می‌شود و برخی تصمیمات با توجه به شرایط محیطی به استان‌ها واگذار می‌شود، در اصفهان مدیریت کلان استان به جد پیگیر این موضوع است و از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

محمدی تصریح کرد: باید فضایی ایجاد کنیم که بانوان علاقمند با امنیت کامل و بدون دغدغه و با گرفتن خدمات زیرساختی، اقامت کوتاه مدت و سایر خدمات در شأن بانوان در ورزشگاه حاضر شوند، دسترسی به ورزشگاه با جاده اختصاصی که با آسایش به ورزشگاه برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسائل بهداشتی، ترافیکی، انتظامی، اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است، همه در حال کمک هستند تا موانع و کمبودها برطرف شود تا بانوانی که قصد دارند به ورزشگاه بروند، بدون دغدغه و نگرانی بتوانند در این فضا حضور پیدا کنند.

وی گفت: تاکنون جلسات و کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و تقسیم وظایف شکل گرفته است و همه به صورت هدفمند در حال تلاش هستند تا این موضوع به صورت درست اجرا شود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622583

مهمترین اخبار ایران و جهان: