نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 01:02

۱۱ درصد جمعیت استان ایلام تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: کمیته امداد استان ایلام از ۱۱ درصد جمعیت استان، حمایت می‌کند.

‍ به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد ایلام در دیدار با کوروش عیوضی فرماندار هلیلان، گفت: کمیته امداد استان ایلام از ۱۱ درصد جمعیت استان، حمایت می‌کند.

وی افزود: بیشترین میزان ساخت مسکن کمیته امداد در ۵ سال اخیر در شهرستان هلیلان بوده است و تحول بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: کمیته امداد هلیلان در ۲ سال اخیر، یکی از ۵ شهرستان موفق در شاخص‌های گوناگون خدمت رسانی بوده است.

مرادی عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان هلیلان در زمینه گازکشی برای مددجویان در سال گذشته رتبه نخست استان را کسب کرده است.

وی بیان کرد: با اقدامات بسیار خوبی که در زمینه ساخت مسکن نیازمندان در هلیلان صورت گرفته است هم اکنون مشکل مسکن روستائیان به حداقل رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه در راستای اشتغال آفرینی برای نیازمندان بانک ها نقش مهمی دارند، درخواست ما این است که فرمانداری در راستای تخصیص حداکثری اعتبارات اشتغالزایی توسط بانک ها همکاری و پیگیری کنند.

کوروش عیوضی فرماندار شهرستان هلیلان نیز در این نشست گفت: با خدمات خوبی که توسط نظام و دستگاه‌هایی همچون کمیته امداد در سال‌های اخیر در هلیلان صورت گرفته بخش عمده‌ای از محرومیت شهرستان برطرف شده است.

وی افزود: در زمینه مسکن نیازمندان توسط کمیته امداد و بنیاد مسکن تحول بسیار چشمگیری در هلیلان صورت گرفت.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630239

مهمترین اخبار ایران و جهان: